Vadovaujantis šiuo metu galiojančiu Miškų įstatymu, valstybės įmonės miškų urėdijos neapskaito miško ir miško žemės vertės buhalterinėje apskaitoje ir nenurodo finansinėse ataskaitose. Taigi buhalterinėje apskaitoje nenurodoma labai svarbaus valstybei priklausančio turto – valstybinių miškų (miško žemės ir medynų) – vertė. Minėta išlyga neleidžia teisingai įvertinti viso valstybei nuosavybės teise priklausančio turto, nes kita valstybei nuosavybės teise priklausanti žemė (ne miško žemė) yra vertinama tikrąja verte, registruojama apskaitoje ir nurodoma finansinėse ataskaitose. Atsižvelgdamas į tai ir siekdamas užtikrinti, kad visas valstybei nuosavybės teise priklausantis miškas ir miško žemė būtų teisės aktų nustatyta tvarka registruojami apskaitoje ir nurodomi finansinėse ataskaitose; taip pat sudaryti sąlygas miškų urėdijoms įgyvendinti didelių investicijų reikalaujančius projektus, diegti inovacijas į miškų ūkį; apibrėžti miško infrastruktūros, valstybinių miškų sąvokas; suteikti Valstybinei miškų tarnybai įgaliojimus ginti viešąjį interesą valstybinių miškų apsaugos srityje, Seimas 2016 m. birželio 30 d. įstatymu Nr. XII-2584 pakeitė Miškų įstatymą ir 2016 m. birželio 30 d. įstatymu Nr. XII-2585 pakeitė Viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatymą, suderindamas jų nuostatas tarpusavyje.
Viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatyme pakeitimu nustatyta, kad subjekto principas reikalauja, jog viešojo sektoriaus subjektai, įgyvendinantys valstybinių miškų valdytojų, kurie nėra viešojo sektoriaus subjektai ir kuriems valstybiniai miškai perduoti valdyti patikėjimo teise, savininko teises ir pareigas, savo buhalterinėje apskaitoje registruoja tų valstybinių miškų valdytojų patikėjimo teise valdomų valstybinių miškų vertę. Šis pakeitimas (kaip ir Miškų įstatymo pakeitimai) įsigalios nuo 2016 m. spalio 1 d.